Okazuje się, że samochód może stanowić doskonałe narzędzie do reklamy. Specjaliści od przekazów reklamowych wciąż starają się zwrócić uwagę potencjalnych klientów swoich klientów, dlatego też chcą zaskakiwać pozytywną wyobraźnią i kreatywnością. Właśnie dlatego samochód stanowi kolejny nośnik przekazu informacji i to nie tylko tej skierowanej do branży motoryzacyjnej.
Należy jednak pamiętać, że samochód nie może być reklamą, która rozprasza kierowców. To przecież uczestnik ruchu drogowego, a podczas jazdy należy w każdym warunkach zachować szczególną ostrożność.
Samochód można oklejać albo stosować tzw. kogut reklamowy na dachu. Świetnym elementem, który również można wykorzystać w celach reklamowych, są ramki pod tablice rejestracyjne. I chociaż te nie dają zbyt dużej przestrzeni na zamieszczenie przekazu, to jest niezwykle skuteczny. Wszystko dlatego, że przecież kierowca zawsze musi patrzeć na auto jadące przed nim. Stojąc w korku, ma ograniczoną widoczność, więc wszelkie informacje zamieszczone na tyle samochodu stojącego przed nim, są zapamiętywane chociażby podświadomie.
Na ramce do tablic rejestracyjnych można zamieścić logotyp firmy, dane teleadresowe, hasło reklamowe kilka najważniejszych odnośników, które dotyczą podstawowej oferty. Tyle z całą pewnością wystarczy, by wzbudzić zaufanie i wywołać chęć zakupową. Warto również podkreślić, że taka forma reklamy jest tania, dzięki może być wykorzystywana przez każdego, kto tylko chce wypromować swoje produkty bądź usługi.