Każdy, kto od dłuższego czasu prowadzi biznes, wie, jak bardzo ważny jest najnowszy sprzęt. Trudno obecnie realizować nawet najprostsze projekty, jeżeli nie ma się do dyspozycji najnowszych komputerów, tabletów i smartfonów z aktualnym wydajnym oprogramowaniem. Niestety zakupy takiej elektroniki są bardzo kosztowne. Dlatego, jeżeli np. ma to być iPhone 13, wynajem może być najlepszym rozwiązaniem. Będzie to jeszcze bardziej opłacalne, jeżeli musimy w taki sprzęt wyposażyć wielu pracowników w biurze. To właśnie subskrypcja urządzeń budzi coraz większe zainteresowanie przedsiębiorców działających w najróżniejszych branżach.
Tani wynajem zamiast kosztownych zakupów
Czym jest więc w praktyce coraz częściej dyskutowana subskrypcja sprzętu? Chodzi mianowicie o to, że przedsiębiorca lub indywidualny użytkownik zamiast wydawania dużej ilości pieniędzy na nowe urządzenia dokonuje tylko regularnej opłaty. W zamian za nią ma dostęp do najnowszego sprzętu, który jest wykorzystywany tak jak własny. Płaci się więc miesięczną ratę za tę usługę, co ujęte jest w umowie zawieranej pomiędzy dwiema stronami.
Twój biznes może być subskrybowany
Jedną z większych zalet wykorzystywania modeli subskrypcyjnych jest wprowadzenie swojego biznesu na całkiem nowe bardziej opłacalne tory. Cały mechanizm zbliżony jest do tego, jak działają platformy streamingowe oferujące słuchanie muzyki lub oglądanie filmów. W praktyce biznes subskrypcyjny pozwala znacznie szybciej rozwijać się firmom w porównaniu do tych, które korzystają ze standardowych rozwiązań.
WeSub gwarantuje więc przemodelowanie swojego przedsiębiorstwa na bardziej nowoczesne. Od teraz każda firma może stać się partnerem i zarabiać większe pieniądze. To możliwość dodatkowych dochodów uzyskiwanych z udostępniania sprzętu swoim klientom. A przecież, jeżeli chodzi o tak nowoczesne urządzenia, jak iPhone 13, wynajem jest rzeczywiście coraz popularniejszy.
Jak wejść w biznes subskrypcyjny?
Wdrożenie tego nowego modelu biznesowego do firmy nie jest skomplikowane. WeSub pomaga na każdym etapie wprowadzania tego mechanizmu. Wspólnie opracowywana jest oferta subskrypcyjna dla konkretnego przedsiębiorcy. Następnie ustalane są warunki oferty oraz tworzone pakiety dodatkowych usług. W kolejnym etapie przedsiębiorca decyduje się na konkretny zakres integracji, który jest dla niego najbardziej odpowiedni. Dodatkową zaletą tej współpracy jest również to, że usługa wspiera przedsiębiorców w działaniach promocyjnych. Dzięki temu nowa usługa subskrypcyjna staje się bardziej rozpoznawalna.