promocja w Tidal

Czy na serwisach streamingowych można zarobić?

W sieci wiele mówi się o trudnym żywocie artystów, którzy często mogą liczyć na niewielki procent zysków, jakie w internecie wygenerowała ich twórczość. Dla wielu z nich prawdziwą szansą na zarobek stają się serwisy streamingowe, takie jak Tidal.

W ich przypadku muzycy zarabiają między innymi za odtworzenia ich piosenek przez fanów. Jak można się domyślić, im więcej osób kliknie „play”, tym na większe stawki mogą liczyć artyści. Biorąc pod uwagę, jak powszechne są tego typu serwisy, gra jest warta świeczki. Zwłaszcza że cały czas przyciągają one nowych użytkowników – hasła typu promocja w Tidal pojawiają się bardzo często. Zachęcają one kolejne osoby do wykupienia abonamentu, dzięki któremu zyskują dostęp do wręcz nieograniczonej katalogu utworów.

Jak zarabiać w Tidal?

Podobnie jak w przypadku innych serwisów streamingowych, w Tidal niezwykle ważna jest właściwa ekspozycja produkowanej treści. Sama obecność nie wystarczy – warto dbać o aktywną promocję, dzięki której tworzona muzyka jest w stanie dotrzeć do znacznie szerszego grona potencjalnych odbiorców. Z tego właśnie względu, wielu muzyków decyduje się na rozpoczęcie współpracy z zewnętrznymi podmiotami, które zajmują się dostarczaniem treści do serwisów streamingowych, ale nie tylko.

Dzięki nim zarabianie na muzyce staje się możliwe. Zwłaszcza dla nieznanych lub początkujących artystów, którzy nie mają zbyt dużej siły przebicia. Jak bowiem pokazują liczne historie, znalezienie swojej niszy na rynku jest piekielnie trudne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *